
גדולי ישראל

מרן ראש הישיבה הגרב"מ אזרחי (94) מאושפז בבית החולים הדסה לאחר שהתגלה זיהום בגופו.
הציבור נקרא להעתיר לרפואת רבי ברוך מרדכי בן הינדא לרפו"ש. לדברי הצוות הרפואי "מצבו טוב" ויש תקווה שישוחרר בימים הקרובים.
בחודשים האחרונים אושפז הרב אזרחי מספר פעמים ואף היה מונח בסכנת חיים, רק בחסדי שמיים שוחרר ראש הישיבה לביתו.
מסרו שם של יקירכם שנפטר והעניקו לו זכות מיוחדת בעולם העליון >>>
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו