5 תרופות סבתא שיעזרו לכם להיפרד מהמסך ולישון מוקדם
קרדיט: canva

בריאות

5 תרופות סבתא שיעזרו לכם להיפרד מהמסך ולישון מוקדם

הולכים לישון מאוחר, בין היתר בגלל צפיה במסכים? לסבתות יש פיתרון בשבילכם, ולא תצטרכו הרבה בשבילו

מנחם גלזר   
0
5 תרופות סבתא שיעזרו לכם להיפרד מהמסך ולישון מוקדם
קרדיט: canva
אא

בין אם אתם מודעים לכך ובין אם לא, חוסר שעות שינה מספיקות בלילה גורם לבעיות בריאות רבות. אז איך נפרדים מהמסכים (טלפון, מחשב ועוד דברים שגורמים לנו לוותר על השינה) ונרדמים בקלות? הנה 5 דרכים יצירתיות שעזרו לסבתות שלכם לישון מוקדם, וודאי יעזרו גם לכם:

 

1. חלב חם עם דבש:

כוס חלב חם עם כף דבש היא תרופה קלאסית לקידום השינה. השילוב של הטריפטופן הטבעי של החלב והתכונות המרגיעות של הדבש יכולים לעזור להרגיע את הגוף והנפש לפני השינה.

 

2. תה קמומיל:

תה קמומיל שימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית לנדודי שינה וקידום הרפיה כללית בגוף. התכונות המרגיעות של קמומיל יכולות לסייע בהפחתת חרדה ומתח, מה שמקל גם על ההירדמות.

 

3. שקיק לבנדר:

הנחת שקית של פרחי לבנדר מיובשים מתחת לכרית שלכם או ליד המיטה שלכם, יכולה לעזור לקדם רגיעה ולשפר את איכות השינה. לבנדר ידוע בניחוח המרגיע שלו, שיכול לעזור להפחית מתח וחרדה.

 

4. אמבט מלח אפסום:

אמבטיה חמה עם מלחי אפסום לפני השינה יכולה לעזור להרפיית השרירים ולהרגיע את הנפש, מה שמקל על ההירדמות. מלחי אפסום עשירים במגנזיום, שיכול לעזור לקדם רגיעה, ולשפר את איכות השינה.

 

5. שורש ולריאן:

שורש ולריאן הוא עשב טבעי ששימש במשך מאות שנים כעזר לשינה רצופה וטובה. זה יכול לעזור להפחית את הזמן שלוקח להירדם ולשפר את איכות השינה.

שורש ולריאן זמין בצורת תוסף או בתור תה.

להמשך קריאה
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו
שידור חי