אין סיכוי שידעתם את זה
קרדיט: canva

בריאות

מה יקרה לגופכם אם תתעמלו בכל יום 20 דקות?

כולנו מכירים את ההשפעות המיטיבות שיש לקימה מהכיסא ולאורח חיים פעלתני, על גופנו - אך מרביתנו לא יודעים עד כמה

מנחם גלזר   
אין סיכוי שידעתם את זה
קרדיט: canva
אא

פעילות גופנית סדירה יכולה להיות בעלת השפעות חיוביות רבות על הגוף. מה יקרה לגופכם אם תתעמלו בכל יום 20 דקות? תתחילו למנות את ההשפעות המיטיבות:

1. תתחילו  לשרוף קלוריות 

פעילות גופנית סדירה מסייעת בשריפת קלוריות, מה שיכול לתרום לירידה או תחזוקה במשקל, בהתאם למטרות ולהרגלי התזונה שלכפ.

2. כוח וטונוס שרירים מוגברים:

פעילות גופנית ממריצה את צמיחת השרירים ומשפרת את כוח השרירים, מה שמוביל למבנה גוף מחודד ומוגדר יותר.

3. שיפור בבריאות הלב וכלי הדם:

פעילות גופנית מעוררת שחרור של אנדורפינים, הידועים כהורמונים של "הרגשה טובה". זה יכול להגביר את מצב הרוח שלכם, להפחית מתח, חרדה ותסמינים של דיכאון.

5. רמות אנרגיה מוגברות:

פעילות גופנית מעוררת שחרור של אנדורפינים, הידועים כהורמונים של "הרגשה טובה". זה יכול להגביר את מצב הרוח שלכם, להפחית מתח, חרדה ותסמינים של דיכאון.

5. רמות אנרגיה מוגברות:

פעילות גופנית סדירה יכולה לשפר את רמות האנרגיה הכללית שלכם, ולהילחם בעייפות.

6. איכות שינה משופרת:

מחקרים מוכיחים כי פעילות גופנית משפרת את דפוסי השינה, עוזרת לכם להירדם מהר יותר וליהנות משינה איכותית יותר.

7. עצמות חזקות יותר:

תרגילים שמאמצים את השרירים כגון הליכה, ריצה או הרמת משקולות, יכולים לסייע בחיזוק העצמות, ולהפחית את הסיכון לאוסטאופורוזיס.

8. סיכון נמוך יותר למחלות כרוניות:

פעילות גופנית סדירה נקשרה לסיכון מופחת לפתח מצבים כרוניים כמו סוכרת מסוג 2, סוגים מסוימים של סרטן ותסמונת מטבולית.

להמשך קריאה
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו
שידור חי