
חדשות בריאות

משרד הבריאות פרסם היום אזהרה לציבור בעקבות מידע שהתקבל על חשד לגניבת מוצרי טחינת הנסיך שיועדו להשמדה. על פי החשד, המוצרים נגנבו מהמפעל ועלולים להימכר לצרכנים. בעקבות האירוע הוגשה תלונה למשטרה.
כזכור, בחודש נובמבר האחרון הודיעה חברת טחינת הנסיך, שבבעלות חברת נעמן, על ריקול למוצרי טחינה גולמית לאחר שבבדיקות שבוצעו במסגרת פעילות הפיקוח של שירות המזון במשרד הבריאות התקבלה תוצאה חיובית להימצאות סלמונלה.
הריקול כלל את כל מוצרי הטחינה מתאריכי התפוגה שבין 13 ביולי 2027 ועד 6 בנובמבר 2027.
כעת, בעקבות החשד כי חלק מהמוצרים שיועדו להשמדה הגיעו לשוק, משרד הבריאות שב ומזהיר את הציבור שלא לרכוש או לצרוך את המוצרים הבאים מתאריכי התפוגה האמורים:
אל אמיר 450 גרם, 900 גרם ו 17 ק"ג.
טעמן 450 גרם, טהורה ומלאה.
רמי לוי 500 גרם, טהורה ומלאה.
רמי לוי 1 ק"ג טהור.
הנסיך טהור 450 גרם ו 17 ק"ג.
הנסיך מלאה 450 גרם.
קרפי (KARPI) 450 גרם או 900 גרם.
גרגיר הזהב 500 גרם.
ממשרד הבריאות נמסר: "הציבור מתבקש שלא לצרוך את המוצרים. באנשים בריאים, חיידק הסלמונלה עלול לגרום למחלות מעיים המתבטאות בחום, שלשול, בחילה, הקאות וכאבי בטן. במקרים נדירים יכולים להגרם סיבוכים. באוכלוסיות רגישות כגון ילדים צעירים, בעלי מערכת חיסון מוחלשת וקשישים, החיידק עלול לגרום למחלה קשה ואף למוות. למידע נוסף, ניתן ליצור קשר עם מוקד קול הבריאות 5400*".
מסרו שם של יקירכם שנפטר והעניקו לו זכות מיוחדת בעולם העליון >>>
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו