
ביטחוני

כוחות הביטחון חשפו היום (רביעי) מנהרה שנחפרה סמוך למעבר א זעים שבירושלים. על פי הממצאים שנאספו בזירה, המנהרה הגיעה לעומק של כ־25 מטרים, ובתוכה אותרו סימנים המעידים על פעילות ממושכת במקום.
בין הממצאים שנתפסו נמצאו כלי חפירה, בקבוקי מים, כפפות ומסיכות פנים. חוקרי הזיהוי הפלילי שפעלו בזירה אספו ראיות פורנזיות, ובהן דגימות DNA שהובילו לזיהויים של שני ערבים בשנות ה־30 לחייהם, תושבי אל עזרייה ומזרח ירושלים.
בעקבות הממצאים ביצעו כוחות הביטחון פעילות מבצעית בבתיהם של החשודים, והם נעצרו לחקירה.
במערכת הביטחון בודקים חשד כי המנהרה נחפרה בתקופה האחרונה במטרה לשמש נתיב לביצוע עבירות ביטחוניות חמורות. לפי גורמי הביטחון, התשתית נועדה לצורך פעולות טרור והכנסת שוהים בלתי חוקיים לשטח ישראל בניגוד לחוק.
בכוחות הביטחון מציינים כי חשיפת המנהרה ומעצר החשודים סיכלו איום ביטחוני משמעותי עוד בטרם מומש.
מסרו שם של יקירכם שנפטר והעניקו לו זכות מיוחדת בעולם העליון >>>
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו