לבער את החמץ מתוכנו: פרסום מיסיונרי על שלטי חוצות
(צילום: באדיבות אור לאחים)

חדשות

לבער את החמץ מתוכנו: פרסום מיסיונרי על שלטי חוצות

פרסום מיסיונרי על שלטי חוצות ירד תוך ימים ספורים לאחר דרישה של ארגון "אור לאחים". חברות השילוט הבינו כי מדובר בפרסום המתחזה להיות תמים וקורא ליהודים להמיר דתם לנצרות ר"ל

עידו לוי
תגובה אחת
לבער את החמץ מתוכנו: פרסום מיסיונרי על שלטי חוצות
(צילום: באדיבות אור לאחים)
אא

פרסום מיסיונרי חמור שהופיע על גבי שלטי חוצות ברחבי הארץ, ירד תוך ימים ספורים, לאחר דרישה נוקבת של ארגון 'אור לאחים' מאת חברות השילוט.

קמפיין מיסיונרי גדול של כת נוצרית המכנה עצמה בשם שנועד להטעות: 'היהודים המשיחיים', נפתח על גבי שלטי חוצות ענקיים בכל רחבי הארץ.

מאות שיחות טלפון הגיעו לקו החירום של ארגון 'אור לאחים', מאת אזרחים מזועזעים שנחשפו לפרסום. הפרסום הוצב למרבה החוצפה גם בתוך שכונות בעלות צביון דתי ומסורתי. אחד משלטי הענק נתלה למרבה הבושה בכניסה למרכז ארגון התשובה 'הידברות' בעיר פתח תקוה.

הרב בנימין וולקן, מנהל המחלקה למאבק במיסיון ובכתות בארגון 'אור לאחים' מציין שזה קמפיין מתמשך של המיסיונר טום קנטור הפועל מארה"ב, הפועל בנחישות ובקמפיין המוני, במאמץ לשכנע כמה שיותר יהודים להמיר את דתם, רחמנא ליצלן. קמפיין חוצות זה הוא המשך של קמפיין חוברות הטפה. לפני כחצי שנה הפיץ המיסיונר חוברת הטפה שהוציא לאור בשם 'סודו של שינוי', במיליוני עותקים, הישר אל תוך תיבות הדואר הפרטיות של אזרחים תמימים. הזוועה היתה מרובה ואנשים אמרו שהם אינם מסוגלים להבין, איך מתרחש כזאת במדינה היהודית, אליה נקבצו צאצאיהם של יהודים מכל העולם, שמסרו נפשם על קדושת השם, מול השמד הנוצרי האלים והרצחני.

(צילום: באדיבות אור לאחים)

ארגון 'אור לאחים' הוציא מכתב דחוף לחברת 'מקסימדיה' ולעוד חברות פרסום שתלו את הפרסום המיסיונרי מבלי לדעת שמדובר בפרסום שקורא ליהודים להמיר חלילה את דתם.

תוך מספר ימים הפרסום ירד מעל גבי השלטים בכל רחבי הארץ.

הרב בנימין וולקן קורא שוב לחברי הכנסת מכל הסיעות – שהרי מדובר בנושא כלל-יהודי שלא קשור דווקא לדתיים או לחרדיים, ואפילו לא למסורתיים, כי אף יהודי שפוי לא רוצה שמי מצאצאיו ימיר חלילה דתו לנצרות -  לקדם את חוק המיסיון בצורה שימנע בצורה.

המכתב

להמשך קריאה
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו
שידור חי