ברוסיה מצאו פתרון לגברים בקניון: במקום לחכות מחוץ לחנויות, ילכו לדוג
(צילום: השימוש בתמונה נעשה על פי סעיף 27א בכפוף לחוק זכות היוצרים. בעל זכות היוצרים זכאי לבקש את הסרת התמונה מ- [email protected])

רץ בוואטסאפ

ברוסיה מצאו פתרון לגברים בקניון: במקום לחכות מחוץ לחנויות, ילכו לדוג

מרכז קניות במוסקבה מתכנן לפתוח בריכת דיג מקורה ראשונה מסוגה, עם דגים חיים, מצלמות תת מימיות ופרסים במקום שלל. לא כולם בטוחים שמדובר ברעיון מוצלח

עידו לוי
הוספת תגובה
ברוסיה מצאו פתרון לגברים בקניון: במקום לחכות מחוץ לחנויות, ילכו לדוג
(צילום: השימוש בתמונה נעשה על פי סעיף 27א בכפוף לחוק זכות היוצרים. בעל זכות היוצרים זכאי לבקש את הסרת התמונה מ- [email protected])
אא

מי אמר שקניונים נועדו רק לשופינג? במוסקבה עובדים בימים אלה על אטרקציה יוצאת דופן שעשויה למשוך לא מעט מבקרים: בריכת דיג מקורה שתפעל בלב מרכז קניות ותאפשר למבקרים לתפוס חכה ולנסות את מזלם בין החנויות.

על פי התכנון, הבריכה תשתרע על שטח של 10 על 3 מטרים ותאוכלס במגוון סוגי דגים, בהם קרפיונים, דניסים, שפמנונים ומינים נוספים. עד 16 אנשים יוכלו לדוג במקום במקביל.

המבקרים לא יצטרכו להביא ציוד מהבית. חכות ופיתיונות יסופקו במקום, ובמקביל יוכלו לצפות במתרחש מתחת למים באמצעות מצלמות שיוקרנו על מסך גדול במתחם.

יוזמי הפרויקט מבטיחים חוויה רגועה במיוחד. לדבריהם, המתחם יהווה "אי של טבע" בתוך הקניון, כאשר ברקע יישמעו קולות ציפורים וקרקורי צפרדעים כדי ליצור תחושת רוגע ושלווה.

בשלב זה עדיין לא פורסם מועד הפתיחה הרשמי של האטרקציה, וגם מחיר הכניסה טרם נחשף. עם זאת, לפי הערכות שונות, ייתכן שהשימוש במתחם יהיה ללא תשלום.

אבל יש כאן טוויסט: הדגים שייתפסו לא יילקחו הביתה. כל דג שיועלה מהמים יוחזר לבריכה, ובמקום שלל יקבלו המשתתפים נקודות שאותן יוכלו לממש ברכישת מוצרים שונים בחנויות הקניון.

השאלה הגדולה היא למי בדיוק מיועד המיזם. האם מדובר באטרקציה לחובבי דיג שרוצים ליהנות מהתחביב בלי לצאת מהעיר, או אולי בפתרון יצירתי עבור מי שמחפש איך להעביר את הזמן בזמן שבן או בת הזוג ממשיכים במסע הקניות.

לצד הסקרנות הרבה שמעורר הפרויקט, נשמעת גם ביקורת מצד פעילים למען בעלי חיים. לטענתם, העובדה שהדגים צפויים להיתפס שוב ושוב לאורך כל שעות היום, שבעה ימים בשבוע, מעלה סימני שאלה לגבי רווחתם.

כך או כך, נראה שבמוסקבה החליטו לקחת את חוויית הקניון למקום שאיש לא חשב עליו קודם.

להמשך קריאה
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו
שידור חי