
מוסיקה

ביום שאריאל הבן הבכור שלי נולד, ידעתי שעוד חודש ישאל אותי הכהן, אם אני רוצה לתת לו את הבן שלי או לפדות אותו? היה ברור לי שאני הולך לענות לו, 'חפץ אני לפדות את בני והא לך דמי פדיונו', ואתם יודעים למה? 'איך בין א טאטע' כשהבנתי את המשמעות, פשוט נסחפתי לעוצמה שהפכה למנגינה... תתרגשו איתי! שלוימל'ה.
לחצו כאן לקבלת כל העדכונים, הסיפורים והחיזוקים של ערוץ 2000 בוואטסאפ >>>
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו