
חדשות

לאחר כמעט עשר שנים ללא עדכון משמעותי, גוגל מבצעת שינוי עדין בלוגו שלה - כזה שרבים מהמשתמשים כלל לא יבחינו בו, אך עבור החברה מדובר במהלך עיצובי מחושב.
העדכון החדש מתמקד בסמל ה־"G" המוכר של החברה, שהופיע עד כה עם ארבעה מקטעים בצבעים מוצקים - כחול, אדום, צהוב וירוק. כעת, צבעי הסמל משתלבים זה בזה בהדרגתיות: אדום משתלב בצהוב, הצהוב מתמזג בירוק, והירוק גולש לכחול. התוצאה: מראה חי ודינמי יותר, תוך שמירה על הצבעוניות המזוהה עם המותג.
זמינות חלקית: רק ב־iOS ובמכשירי פיקסל
העדכון הופיע בשלב זה רק באפליקציית גוגל במכשירים נבחרים - בעיקר בקרב משתמשי iOS של אפל ובטלפונים מסדרת פיקסל של גוגל עצמה. באתרים ובמכשירי אנדרואיד שאינם פיקסל, הלוגו הקודם - עם הגבולות הברורים בין הצבעים - עדיין מוצג כרגיל.

עדכון ראשון מסוגו מאז 2015
הפעם האחרונה שבה גוגל ערכה שינוי משמעותי בלוגו המרכזי שלה הייתה בשנת 2015, אז עבר הלוגו לגופן sans-serif מודרני, והוצג לראשונה הסמל הצבעוני של האות "G" שכלל את כלל צבעי החברה.
העדכון הנוכחי נחשב לעדין יותר, אך מצטרף למגמה עיצובית שכוללת שילובי צבעים מדורגים, בדומה לסמל החדש של Gemini - מוצר נוסף מבית גוגל.
לא ברור אם צפויים שינויים נוספים
נכון לעכשיו, לא דווח על שינוי בלוגו הראשי של גוגל - זה המורכב משש אותיות - ולא ידוע אם גם סמלים נוספים של שירותי החברה, כמו גוגל כרום או מפות, יעברו שינוי עיצובי דומה בעתיד.
מדובר בשינוי חזותי מינורי, שלא בהכרח יבלוט למשתמשים, במיוחד כאשר הסמל מופיע כקיצור דרך במסך הבית או כאייקון קטן בדפדפן.
מתחילים את השנה עם זכויות של זיכוי הרבים וזוכים בשפע עצום - לחצו כאן >>>
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו