
חדשות בארץ

שר הביטחון ישראל כ"ץ שיגר היום (רביעי) אזהרה חריפה לעבר החות'ים בתימן, והבהיר כי ישראל מתכוונת להמשיך לפעול נגד ארגון הטרור הנתמך בידי איראן.
במהלך נאומו בוועידת מרכז השלטון המקומי אמר כ"ץ: "החשבון של מדינת ישראל עם החות'ים פתוח - הם ישלמו מחיר". בהמשך החריף את הטון והצהיר: "אם המנהיג שלהם יעלה על הכוונת שלנו - נחסל אותו".
שר הביטחון התייחס גם למצב בדרום לבנון ולפעילות מול חיזבאללה, והדגיש כי ישראל לא תוותר על הישגיה בשטח. לדבריו, "גם אם תהיה דרישה אמריקאית - אנחנו לא נסוג מדרום לבנון. 200 אלף תושבים (לבנונים) לא יחזרו. אין תושבים ואין מחבלים".
כ"ץ ציין כי לקחי העבר מחייבים את ישראל לנקוט מדיניות תקיפה באזור. "בעבר, באזורי ביטחון שבהם הייתה אוכלוסייה אזרחית, היו מטענים ופיגועים נגד חיילים. לכן אנחנו לא מאפשרים את זה. חיילים בפנים, תושבים בחוץ".
בסיום דבריו תיאר את המציאות בשטח בדרום לבנון והבהיר כי מבחינת ישראל אין כוונה לשנות את המדיניות הנוכחית: "התשתיות הרוסות, הבתים מאיימים והרוסים - אנחנו לא נסוגים".
מסרו שם של יקירכם שנפטר והעניקו לו זכות מיוחדת בעולם העליון >>>
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו