חדשות בעולם
הנוסעים הועברו לבתי מלון בטביליסי עד שיתאפשר לתקן את המטוס או להסדיר טיסה חלופית. חברת אל על התנצלה על אי הנוחות וההמתנה והדגישה כי בטיחות הנוסעים היא בראש סדר העדיפויות שלה.
הנוסעים קיבלו הודעה על ביטול הטיסה והתבקשו להגיע למשרדי אל על בטרמינל כדי לקבל סיוע בהעברה לבתי מלון. חברת אל על מסרה כי נעשים מאמצים רבים לתקן את התקלה בהקדם האפשרי, וכי הנוסעים עודכנו כי הטיסה תצא ביממה הקרובה.
בתי המלון בטביליסי, כולל מלון גאלרי פאלס הכשר למהדרין, קיבלו את הנוסעים ודאגו להם לארוחות ולשירותים נוספים. חברת סאן דור מימנה את הארוחות לנוסעים.
רוצים לקבל חיזוקים, סגולות ועדכונים כל יום? הצטרפו לקבוצה השקטה שלנו בוואטסאפ! לחצו כאן >>>
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו