
חדשות בעולם

פיקוד המרכז של צבא ארצות הברית הודיע הלילה (בין שבת לראשון) כי כוחות אמריקניים תקפו עשר מטרות צבאיות באיראן. מדובר בלילה השני ברציפות שבו מבוצעות תקיפות, בתגובה ל"תוקפנות האיראנית נגד ספינות מסחריות" באזור מצר הורמוז.
בסנטקום נמסר כי בין היעדים שהותקפו נכללו "תשתיות מעקב, מערכות תקשורת, אתרי הגנה אווירית, מתקני כטב"מים ויכולות להנחת מוקשים".
בתגובה לתקיפות, איראן תקפה בסיסים אמריקניים בבחריין ובכוויית. לפי הדיווח, לא נמסר על נפגעים.
במקביל נמשכים חילופי האיומים בין וושינגטון לטהרן. נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הזהיר כי "אם נשלים את העבודה צבאית, לא תהיה קיימת יותר", בעוד שבמשמרות המהפכה איימו כי "כל הפרה נוספת - תיענה בתגובה מוחצת".
בהודעה שפרסם לאחר התקיפות כתב טראמפ: "מטוסי ארצות הברית תקפו זה עתה אתרי אחסון טילים ומל"טים איראניים ואתרי מכ"ם חופיים, בגין הפרת הסכם הפסקת האש, שוב! ייתכן מאוד שהם לעולם לא ילמד".
מסרו שם של יקירכם שנפטר והעניקו לו זכות מיוחדת בעולם העליון >>>
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו