
מוסיקה

שבורא עולם שתמיד איתנו,
ששומע את התפילות שלנו
שאותו אסור לשכוח אלא רק להגיד תודה.
תשמעו את השיר הזה, ותודו יחד איתי לקב"ה
שנמצא שם במרומים ושומר עלינו מכל רע.
תודה שאתם איתי,
אוהב, אליה
לחצו כאן לקבלת כל העדכונים, הסיפורים והחיזוקים של ערוץ 2000 בוואטסאפ >>>
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו